Brother

Brother

02.01.2013

Godt nytt år

Da er 2012 gått inn i historebøkene
og jeg ønsker 2013 velkommen.
Mitt nyttårsforsett i år er to ting:
gavmildhet og være raus.

Vil så gjerne dele noen bilder med dere
fra julaften hos oss. I år feiret vi hos
min pappa sammen med søstra og mann
og to deilige tant-unger.

Her er julemiddagen straks ferdig.


Var blid før jeg fikk gave jeg :-)


Nathalie likte godt prinsessekjolen
hun fikk av tanke og onkel.


Her er Marius og Andreas i gang
med å lese opp pakkelapper


Marius fikk en spennende bok til jul.
Med sjørøvere og skattekart.


Her pakkes det ut til den store medlaja :-)

Henning tok seg av all søppla. Og tro meg,
det ble MYE papier når alt var pakket opp
Vil med dette ønske dere et riktig godt nytt år.

Har du noen nyttårsforsetter i år?


 





1 kommentar: