Brother

Brother

26.04.2010

.:På bestilling:.

Toalettmappen til Malene gikk i stykker og da tok det ikke lang tid før mamma fikk bestillingen av ny toalettmappe. Hun har selv plukket ut stoff.

Valget falt på rosa!! BOMBE!! NOT....Og et Hello Kitty merke.
Dette merke fikk jeg kjøpt på H&M til 30kr for 3 merker. Det er faktisk
ganske billig. For slike symerker er dyre i sybutikker:-))

Her har jeg satt sammen lagene og den er nå klar til å settes sammen.
Utgangspunktet for mappen er et mønster etter AnnaKa,
men med mengden sminke som skal oppi her, måtte jeg
utvide størrelsen ja.
"Du må lage den stoooor" sier Malene.

Og stor ble den. Denne er enkel å lage og går unna bare på noen timer.

Vel, det viktigste er at 16åringen er fornøyd og det er hun!!!
Men som dere kanskje har fått med dere, så
klarer jo ikke jeg å bare ha et prosjekt på gang...*kremtkremt*
Jeg MÅTTE jo bare lage en veske samtidig.

AnnaKa kommer med nye mønster nå og dette er stoffene hun har valgt.
Nå er jeg ikke veldig begeistret for AnnaKa mønster,men synes at dette
kattestoffet var kjempekoselig. Så hvorfor ikke sy sin egen veske med
dette stoffet....??

Sjekk disse figurene...HÆRLIG!!!

Og slik laget jeg stroppene til vesken.
Vil til slutt takke dere alle for de hærlige kommentarene dere legger igjen hos meg.
Det er like spennende hver gang jeg er innom bloggen min for å se om noen har kommentert innlegget mitt. Kanksje litt barnslig, men jeg synes det er så utolig
hyggelig å høre hva dere synes eller hva dere måtte ha på hjerte:-).
Ha en hærlig mandag!!!!

7 kommentarer:

  1. Du er altså så flink !
    Jeg sitter her å beundrer dine arbeider og er mektig imponert!!!
    Ha en fin vårkveld Sissel!!
    Klem fra bestemor;))))

    SvarSlett
  2. Rosa er alltid en slager, uansett alder......Ikke rart hun ble fornøyd, for den ble kjempefin.
    Og det kattestoffet var jo bare helt herlig, selv om jeg ikke er noe utpreget kattemenneske....Stilig veske......igjen.....

    mandagshilsen
    HegeT

    SvarSlett
  3. Nydelige - både toalettmappen og vesken med det spreke kattestoffet. Koselig når ungdommen selv velger stoff og dekor - da blir det akkurat som de vil :o)

    SvarSlett
  4. Åååh.. Denne søte sminkepungen skal jeg IKKE vise til dattera..... (eller kanskje man skal kalle den sminkebag.... kjenner til det der med at de helst bør være romslige... hehe.) Da kan det hende jeg må gå inn i fredsmekling med symaskina mi, - for denne var bare lekker!!! :) Som alt annet du lager... ;)
    Veska med katter var knalltøff!!
    Koselig å svippe innom deg, - som alltid! Ha en flott tirsdag, enten den tilbringes inne i huset, - eller inne i HUSET!! :) (jeg kommer ennå ikke over at du har fått egen sybu..... ;) )
    Mammamiiaklem.

    SvarSlett
  5. Tak for opmuntrende hilsen.
    Først bliver jeg nødt til at kommentere kattestoffet, for det er jeg helt vild med!
    Så den væske er jo helt i top! (forøvrigt- som alt andet du laver!)
    Det gælder selvfølgelig også sminkepungen/mappen.
    Den unge dame er bare heldig!
    God sylyst.

    SvarSlett
  6. Så nydelig, Sissel!
    Takk for tipset om Kitty-merkene.
    Jeg har et lite barnebarn, Frida, søm "elsker" Kitty.
    Skal sy en liten veske til henne med et slikt merke.

    Takk for koselige hilsner på bloggen min!
    jeg setter pris på det.
    ha en god kveld!

    SvarSlett
  7. Veska med katter var knalltøff. Liker kattestoffet veldig godt. Sminkeveska var og så søt. Det er godt du har noen som kan sette pris på det du lager.

    SvarSlett